.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جایگاه ممتاز کارخانه سیمان مازندران در امر صاردات
این شرکت توانسته در امر صادرات در بین سه کارخانه برتر سیمانی کشور قرار گیرد و به کشورهای آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان و روسیه صادرات داشته است.

شمال نیوز : مدیر عامل کارخانه سیمان مازندران گفت: این کارخانه سال گذشته سه میلیون تن فروش داشته است.

به گزارش شمال نیوز، حمید یوسفی با اعلام این مطلب افزود: اين کارخانه در سال  90 نزديك به سه ميليون تن فروش داشته است كه ما به التفاوت توليد و فروش را از محل ذخيره كلينكر موجود از سال قبل و خريد كلينكر از ديگر كارخانجات سيماني و توليد سيمانهاي افزودني پوزولاني و PKZ تأمين نموده است .

وی در ادامه از صادرات 750 هزار تنی سیمان به کشورهای آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان و روسیه خبر داد و تصریح کرد: اين شركت با این موفقیت توانسته است در امر صادرات در بين سه كارخانه برتر سيماني كشور قرار گيرد .

 مدیر عامل کارخانه سیمان مازندرانبا اشاره به افزایش ارزش سهام این کارخانه اعلام کرد:ارزش سهام اين شركت در بورس از ابتداي سال 90 تا پايان سال90رشد قابل توجه اي داشته است كه در مورخه هاي 25/7/90 و26/7/90 به ترتيب بيشترين درصد افزايش سهام روزانه و هفتگي را به خود اختصاص داده است .

یوسفی موفقیت های به دست آمده را مرهون تعامل و هماهنگي كامل بين مديرعامل ، اعضاي محترم هيئت مديره ، مديريت هلدينگ و مسئولین ارشد استان مازندران و همچنين دارا بودن سرمايه نيروي انساني خلاق و پرتلاش بوده است و گفت: ميانگين سني كاركنان اين شركت كمتر از 40 سال و ميانگين تحصيلات كاركنان بالاتر از ديپلم مي باشد.

یادآور می شود، حمید یوسفی پیش از این به عنوان معاون مدیرعامل و مدير اجرائي پروژه کارخانه سیمان مشغول به غعالیت بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.